Vad gör du på höstlovet?

Frågan dök upp tidigare i höstas när det superspontant blev en mini after work här hemma. Bestämt i sista minuten och anpassad därefter.  Inget fancy alls men ack så mysigt. 

Lov brukar ju betyda lite hemmafix, måla, tapetsera eller nåt annat. Frågan kom när vi kikar runt. Vad gör du på höstlovet då? Jag kom fram till att jag vet inte riktigt, då! Nu vet jag.

Sovrummet och vardagsrummet blir det inget i. Jag är jättenöjd och vill inte ändra något där. Köket fick nyss luckor ommålade så det är lite nytt. Ungarna trivs i sina rum och hallar och trappor känns också rätt. 

Det kan vara Lego-rummet? Ett röj där behövs… Kanske inte väggar, men lite tänk om möblering och innehåll. 

Ett Lego/målar-rum. Där saker kan få ligga och torka tills kommande dag. Där det som finns syns, där kreativiteten kan få vara. 

Så får det bli. 

(null)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0