3 saker

Kopierade idén från en annan blogg.

3 ljud jag gillar
Lommen om våren
Alas frustar
Trolla som spinner 

3 ljud jag inte gillar
Metallgnissel
"Fel" musik
Dörr-smällar

3 jobb jag inte vill ha
Vårdjobb (skulle förmodligen kräkas dagligen)
Analytiska jobb (värdelös på analyser)
Repetitiva jobb

3 jobb jag kan tänka mig
Lärare (konstigt annars)
Marinbiolog (alltid fascinerats av hav och sjöar)
Konstnär (tänk att få måla mer)

3 saker jag inte äter
Kött
Risgrynsgröt 
Stekt fisk

3 saker jag gärna äter
Jordgubbar 
Pasta med Caj och ädelost
One pot pasta med bönor, ost och soltorkade tomaterna 
(null)

3 saker jag aldrig gjort
Åkt vattenskidor 
Snusat
Druckit tequila 

3 saker jag ska göra idag
Åka med en unge till tandläkaren
Plantera luktärter
Mocka Alas box 

3 saker jag planerar i vår
En hotellnatt med Micke nånstans
Åka hoj
Somna i solen mer gånger än en

3 saker jag önskar att jag vore bra på
Att ta det lite lugnare då och då
Att inte övertänka
Hålla hastighetsbegränsningarna 

3 saker jag önskar jag var mindre bra på
Att minnas
Att lägga tillbaks saker efter mig
Att inte slutföra saker









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0