Lite support och glada tillrop tack

Jag gillar inte tandläkare. Jag har en gammal upplevelse som spökar och det är nästan alltid med känslan "just det, det var inte värre" jag går därifrån.
 
Jag har hittills klarat allt, lagningar och en rotfyllning. Det är borrandet som är värst. Jag har ganska schyssta tänder, så erfarenheten är inte superbred. Nu ska jag dra ut en visdomstand som spökar. 
 
Jag har en plan, plugga i lurar och ösa musik. Det brukar funka, men helt bra känns det inte.
 
Jag behöver bra erfarenheter att luta mig mot. Dela allt bra med själva ingreppet du kan. :)

Just nu lutar jag mig mot att det tar Max en kvart från att man startar tills den är ute. Oftast kortare tid.
 
Tandutdragning – Tandcentralen – Kvalitativ Och Prisvärd Tandvård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0