Att ha tråkigt är bra för kreativiteten

Att vara hemma och vara sjuk måste vara det tråkigaste jag vet. Jag är förkyld, hostar en del och snorar. Jag orkar inte heller som jag brukar.. Då får man inte jobba som det är nu. Jag har tråkigt även om orken inte är på topp!
 
Det sägs att det är bra för kreativiteten att ha tråkigt och nog är det så. En ingefärashot har jag tillverkat, Blev stark som tusan så nu jäklar...
 
Vill du ha receptet finns det på mitt Instagramkonto "vegetarisk_middag"
 
 
Sen hade jag mer tråkigt och då blev det en skogstur och en krans.
 

 
Vad ska jag göra idag då? Jobba lite, fast hemifrån. Gå några långsamma med Kasper. Hänga med Jesper, som också snorar, och Micke. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0