Utveckling

Från att ha få anstränga mig till att få ihop 10 000 steg till ett annat liv.

Jag hade en del extra kurvor. Träning var kul men inte vardag. Nu är jag där att 10 000 steg är en vanlig dag. Då finns en del myror i brallan kvar. Träning sker minst tre gånger i veckan. Rätt hård träning. Jag mår sjukt bra, sover så gott och tänker på ett nytt sätt på mat. Halva tallriken är råa grönsaker, minst. Ofta mer. Kurvorna är mindre och magen plattare. 

Får jag inte röra på mig nu blir jag rastlös och inte supertrevlig. Ny vardag, sundare liv. Älskar det! 

Vi får väl se hur glad och trevlig jag kan fortsätta vara nu när gym är en plats man avråds från.  Jag tror dock att Gymfabriken är bra ur smittskyddsynpunkt. Det är rätt få besökare, liten stad liksom. Ägaren vittnar om att det går åt mängder av handsprit till utrustning. Antalet på gruppträning har sjunkit markant och är dessutom kraftigt begränsat. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0