Min julutmaning

Ja, men det gick ju ganska bra. Det trodde jag nog inte när jag hoppade på den.
 
Minst tre bra saker med 2020.
1. Duktiga ungar i skolan. Stolt över båda två.
2. Ala är dräktig.
3. De jag bryr mig om har fått vara friska. 
4. Ny bil, jag trivs så bra med den.
5. Sommar i stugan, ute och med distans i en alldeles underbar miljö.
6. Ny och fin sadelkammare.
 
Tre saker önskningar till 2021
1. Att de jag bryr mig om får fortsätta vara friska.
2. En frisk fölunge.
3. Att skitpandemin försvinner så det kan bli som vanligt igen. Jag saknar mycket som nu ligger på is. 
 
Det som var utmaningen i utmaningen var kanske läs eller lyssna på en bok. Det har jag inte gjort... Nästa fundering är ju vad som får mig att slappna av? Får det vara så enkelt som en extra lång dusch? I så fall är den rutan också kryssad. 

Pyssel med Ala är också avslappning. Det har jag definitivt gjort.
 
30 minuter fysisk aktivitet är kryssad om och om igen. Jag springer inte på gymmet som förut, men den där rastlösa känslan i kroppen måste jag ju ändå hantera. Man får hitta andra lösningar.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0