Våååår

JagcdkrJa detta förra helgen. Vilken skillnad på bara en vecka. Underbart.
 
Vårdagsjämning igår och jag vill ha vår nu. Det får jag antagligen inte men jag radar upp vårtecknen för er.
1. Hästarna fäller.
2. Videkissar.
3. Vårkrokus och snödropp i skolans och mammas rabatt.
4. Vintergäck på vår gräsmatta, typ två små...
5. Bina har flugit de första vändorna efter vintern.
6. Vi har svanar från sjön om morgonen och kvällen.
7. På helgen är det rullgardin ner som gäller. Det är just på morgonen.
8. Jag kan gå promenad utan handskar ibland.
9. Jag har sett bofink och ormvråk.
10. Talgoxarna ropar vår sedan länge.
 
Bildresultat för videkissar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0