Från XL till M

I går var det Combat. Huvudvärk och Combat men jag körde då svetten sprutade och sen var huvudvärken borta.
 
Strax före passet kom  Linda förbi, klappade mig på axeln och undrade vart jag skulle ta vägen. Alltså, inte var jag skulle gå, utan det syftade till omfång.  Japp, jag är mer vältränad än på länge och smalare också. XL som jag haft innan är för stort och ett av de linnen jag har är det M på. Det sitter bäst. Jag ser det själv nu också. Spegeln på gymmet visar en annan kropp. Så härligt.
 
Gymfabriken och vegetarisk kost, de bästa val jag gjort på länge. Gymfabriken är nog också ett av de roligaste, härliga människor som peppar varandra. Jag har haft kul där hela tiden faktiskt, fast man morrar och svär ibland.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0