På begäran

Här är svaren på hur väl du känner mig. 
 
Jordgubbar eller hallon?
Jordgubbar, alltid jordgubbar!
 
Katt eller hund?
Helst båda men måste jag välja blir det hund.
 
Gasa eller bromsa?
Är himla dålig på att bromsa, så gasa är det, på gott och ont. Ofta blir det fel.
 
Läsa bok eller lyssna på bok?
Läser helst. Lyssnar på annat, men inte böcker.
 
Kvällspigg eller morgonpigg?
Morgonpigg, har alltid varit. 
 
Strand eller klippor?
Klippor. Jag gillar inte sandstrand alls faktiskt.
 
Ute eller inne?
Ute så ofta det bara går, nästan oavsett väder.
 
Akvarellfärger eller färgpennor?
Jag gillar färgpennor. De är mer förlåtande om man gör fel.
 
Salt lakrits eller söt?
Salt, söt är bara äckligt.
 
Plocka ur diskmaskinen eller hänga tvätt?
Hänger helst tvätt, plocka ur diskmaskinen är tråkigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0