Men äsch!

Kameran var med, stora objektivet på. Havsörn siktad vid sommarstugan och pappa hade koll på var. Här skulle fotograferas havsörn.
 
Tro på fasen så var ju batteriet tomt. Det kollade jag ju inte när jag packade kameran. Vi gav oss ut, utan finkameran. Jag sa innan vi åkte ut med båten att nu kommer vi garanterat få se havsrön.
 
Det fick vi. FYRA! På riktigt, FYRA stycken. En trut tappade en fisk framför båten och örnen såg det. Den var nära när den tänkte snyta fisken men ångrade sig.
 
Ja men fatta! FYRA stycken. Perfekt fotoväder men ljust och inte direkt sol. Faan!!
 
Så maffiga fåglar. Vi låg och guppade en stund och tittade på dem.
 
Detta kommer jag svära över länge. Mobilen var med så ni får väl titta på pricken på himlen.
 
 
 
Jaja, jag får väl kanske en ny chans. Då kommer kameran vara laddad!
 
Jaja, en trevlig stund på sjön och i stugan fick vi i alla fall. Faan då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0