Kärlek

Omtanke kan vara att hjälpa någon, synd bara att hon satte dem fel...
 
Jag har svårt med höger och vänster, känt sedan länge. Jag tar den som är ledig liksom, spela roll vilken det råkar vara. 
 
Det blir väldans påtagligt att det är svårt när Susanne under passen vrålar höger eller vänster... Jag tar fel och svär. Jag har bett om skyltar och nu kom de. Jag tittar inte på dem, det var nog heller inte meningen att de skulle vara till hjälp. "Det kan ju inte vara hur lätt som helst" sa hon med ett flin.
 
Fabriken är en plats där man skrattar mycket, det är rått och hjärtligt på samma gång. Detta gick nog under rått och roligt. Lite gulligt var det i alla fall också.
 
Och tack och lov är jag inte den enda som tar fel har jag upptäckt.
 
 
 
Sen dessutom kom det på posten för några dagar sedan ännu mer hjälpmedel. Ett fint kort med ord för höger och vänster och armband. Jag har inte en aning om vem som kan ha skickat det. Nyfiken är jag ju, man vill ju tacka men jag vet verkligen inte och de jag har frågat har blånekat. Undra vem.... Jag klurar vidare....
 
Den där Gymfabriken är rätt härlig...  Jag trivs där.
 
 

Kommentarer
Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

"Satte dem fel", mmm det gör vi alla emellanåt, sätter "dem" fel.. Kramiz, ha en forts bra dag, 😉.

2019-08-01 @ 12:52:36
URL: http://joakimramqvisthallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0