En sån där bra dag

Vi smet till stugan och det blev en sån där bra dag. Det blev ett bad för ungarna, det blev till att mata änderna, vi såg havsörn och hade en härlig stund på Karkoskäret. Vi var inte hemma förrän klockan var sju. Underbart!
 
 
Jag var rätt nöjd med att bada fötterna. Jag har inte badat ännu i år. Vi får väl se...
 
 
Det blev ju en tur på sjön och nu fick jag den på bild. Det är stört mig att jag inte hade kameran med sist. Det fattades ju lite ström den då. 
 
Det var inte helt lätt att fota heller, lite guppigt och mycket zoom på kameran är inte en nekel kombination. 
 
På första bilden är det en mås med också, då får man lite känsla av hur stor den faktiskt är. De översta bilderna är beskurna också, så nära släppte den oss inte.
 
Sen blev den en lite gungig tur ut till Alvön, Svinön och Långön där vi gick iland på Karko. Det killade i magen när jag och ungarna kurade i fören och båten dök i vågdalarna. Underbart!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0