Snälla tomten?

Önskelista
 
  • motorvärmare och kupévärmare (frusna jag behöver värme)
  • boken "Bergens stjärnor" av Jojo Moyes (favoritförfattaren nummer ett)
  • stallhandskar (kan man aldrig ha för många av)
  • boken "Jul i det lilla bageret på strandpromenaden" av Jenny Colgan (favoritförfattaren nummer två)
  • Ullsockar gärna de som Hööks har (never to many woolsocks)
 
Bildresultat för jojo moyes bergens
 
Egentligen behöver jag inget alls. Det viktigaste är faktiskt att träffa de man tycker om, vara ledig tillsammans, sovmorgon och tillbringa tid tillsammans. Julklappar kan vara för barnen och jag tillhör de som tycker mer om att ge än att få.  Jag kan bli barnsligt glad när jag klurat ut något bra som julklapp till någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0