Egen studio

Jag kom över en vit fotobakgrund gratis med tillhörande ställning. Micke fick hämta den och idag provade vi den.
 
Sätta upp den först, i garaget med fästen i taket. Sen knäppte jag julporträtten. De kommer senare. Man kan ju inte visa hur julklapparna ser ut.
 
Sen fick Kasper prova. Det kan jag ju visa. Det ska så småningom målas lite färgad bakgrund. Tänkte ha en målakväll med bästa Malin när det passar. Lite käk, ett glas vin och varsin pensel. Kan det bli sämre?
 
 
 
 
Nu ska jag "bara" hitta ett sätt att hantera skuggorna som jag inte är helt bekväm med.
 
Man kan så klart redigera bort skuggan, men just nu är stora datorn med Photoshop i delar. Ja längtar lite efter den. Jag har fler bilder i kameran som jag vill dela med mig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0