Målen under 80

En del saker inser man var felaktiga och då får man tänka om. Jag satte som mål att väga 79-nåmting efter nyår. Det är förvisso långt kvar, men jag tror inte det kommer gå.
 
I går satte jag på mig låmgbyxor för första gången efter sommaren. Hittade ett par jeans överst i högen, tog dem. Insåg snabbt, just det, de där är ju för små... Testade ändå, och de satt superbra. Till och med lite stora i midjan.
 
Kanske borde jag omvärdera målet att väga 79-nånting, för just nu är jag inte ens under 85 tror jag. Jag har liksom tänkt bort vågen ett tag, men jag kommer i byxor som innan varit för små.
 
Jag får klura lite på om målet ska vara vågen eller om man skulle börja om, ha ett mål på något annat vis. Träningsmål, mäta kanske...? Jag vet inte...
 
Just det, jag sprutar j antikroppar varje lördag. En injektion subkutant, alltså under huden. Man sticker gärna där det finns lite "hull". På sistone har jag märkt att det finns mindre och mindre hull att sticka i...
 
Bildresultat för jeanstyg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0