Det går inte så bra

Jag har inte hunnit, så kan man säga och tycka att det räcker som ursäkt. Jag är lite sur på mig själv. Jag satte upp ett mål, rida två gånger i veckan, ensam. Jag har sedan dess ridit exakt noll gånger. 
 
Det finns skäl, vi har haft 50-årskalas. Vi har fixat till hallen. Det har varit skolstart med allt det innebär, förra veckan jobbade jag nog lärr 55-60 timmar (jag vågar inte räkna). 
 
Helst ärligt kunde jag ha hunnit. Det tar inte jättelång tid att skritta en kortis. Helt ärligt ger det mer energi än det tar, man näpp. Det blev inte av.
 
Vi får väl se hur det fortsätt går. Jag ser ju på henne att det är jag som är bromsen, inte hon. Hon vill!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0