Vad gör livet vårt att leva?

Jag är ju en sån där som tycker att livet är rätt bra nästan alltid. Jag tycker det mesta gör livet värt att leva, men det finns ju guldkorn. Här är några:
 
1. Ett prat med någon av barnen, men funderingar och när det är ett riktigt samtal. Det kan jag leva på länge.
2. Ala, hon är verkligen en av anledningarna till att leendet blir lite bredare.
3. Micke, vi har gått igenom de sista åren, men han är kvar i mitt liv. Jag har svårt att föreställa mig en vardag utan honom. Allt är verkligen inte en dans på rosor, men han finns där när jag behöver honom och när jag klarar mig själv. 
4. Att somna om kvällen. Det må verka lite simpelt att ta med det, men jag sover verkligen gott om natten och kvällstrött som få är jag så jo, det är så skönt.
5. Att vara utomhus. Jag älskar varma sommardagar, men också vinterdagar. Jag älskar att ha himlen över huvudet och att andas frisk kuft. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0