Överlev november

Nu är det den perioden jag inte tycker om. Grått, geggigt och mörkt. Klafs, klafs i hagen, hunden är konstant gråblöt under magen. Byxorna är blöta längst ner och luften ständigt fuktig.
 
Hur överlever man då? Jag överlever med frisk luft. Ut och gå så fort det finns ljus. Jag smider planer inna, måla om här, ställa fram det där. Lite förändrig är trevligt. Grundreceptet är kanske att hålla sig så aktiv det går...?
 
Samtidigt så försöker jag hitta små mysfaktorer som lättar upp lite, tända ljus, en brasa. D-vtaminer är nog inte heller så dumt.
 
Nån kväll ska vi försöka gå på bio också, tänkte rymma till badhusets relax med Micke också, äta ute kanske... Små må-bra-saker. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0