Black friday

Överallt sköljs jag av Black friday, rea och köp, köp, köp och  jag har haft min svarta fredag. Startade fredagen med ett frukostmöte som arrangerades av IFO (individ- och familjeomsorgen) i Storfors med temat Barn som bevittnat våld. 
 
Jobbigt som tusan att lyssna på ljudupptagningar där barn berättar vad de upplevt och beskriver hur de känner. Nyttigt som tusan och viktigt som tusan. Bättre och tuffare version av Black friday än de flesta andra haft tror jag.
 
 
 Det kommer bli en vår i lite samma spår för jag har fått frågan om jag vill vara med och skapa ett förebyggande nätverk där pojkar och mäns våld står i fokus. Jag har tackat ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar ditt beslut, finaste Marion ❤

2018-11-24 @ 07:36:20
Postat av: Anonym

Grymt bra!

2018-11-24 @ 09:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0