Borta bra men ...

Jag inser oftare och oftare att jag gillar människor, att ta en fika, gå en promenad tillsammans, prata om livet, hänga en stund. Jag inser också att jag helst gör det hemma hos mig. Det beror inte på att jag inte gillar att åka. Jag tycker om att köra bil. Det beror inte på att jag inte vill. Det beror nog mest på att jag trivs så himla bra hemma, för det gör jag. Det beror nog också på att jag hittat min plats på jorden. 

Jag gillar att åka bort. Ta en helg i Stockholm hos släkten där. Fjällen, Åland och Legoland var så roligt. Jag tycker om att åka bort, men jag tycker också väldans mycket om att vara hemma.

Wiviken igår, inbäddat i ett tunt täcke av snö. Micke tog bilden. Mitt hem, min borg. 


Kommentarer
Postat av: A-K

Vi är så lika.Mitt hem min borg. Och nu har jag dessutom bara människor omkring mig som jag mår bra med. Energitjuvarna har fått en enkelbiljett bort från kontaktlistorna.

Svar: Kloka du! Samma här, vad var det du skrev? Vi är då lika? 😊
Marion J-B

2017-11-24 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0