Det blev en bra dag

Lördag, Micke på vift och jag packade hunden, ungarna och en väska i bilen och drog till stugan. Där packade vi på flytvästar och åkte för att se starten i Poker Run. Snabba båtar med mycket muskler i. Muller och glitter i vattnet. Vi gungade på en stund innan de kom mullrade förbi två gånger. Sen gungade vi hem och tillbringade eftermiddagen på Svarteberg. Det blev en jättebra dag!

Det var kö genom Hjärmarsundet och himla många båtar ute. Härligt.

 
 
 
 


Här finns också en kort filmsnutt från starten. Det var ganska mycket gammal sjö som rullade in och det var ganska guppigt. Filmen är därför inte så stadig. I allt motljus såg jag heller inte vad jag filmade. Håll tillgodo, det var så här det gungade med oss. Jag gillar gung.

https://youtu.be/epVqjJJ0s9E
 
Sen väl hemma så ritade Jonathan en teckning inspirerad av dagen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0