5 saker

Idag listar jag fem saker jag ogillar eller kanske rent av avskyr... kanske någon som bara är jäkligt irriterande också...
1. Risgrynsgröt, måste vara det vedervärdigaste i matväg som finns.
2. Bilar som ligger för nära bakom när man kör. Hur tänker de som kör liksom?
3. Människor som dömer och talar illa om andra människor. Säg inget förrän du provat en dag i deras skor. Vem väljer att sitta utanför en butik i snålblåsten frivilligt? Vem väljer frivilligt att lämna allt som känns tryggt, vandra genom en öken, korsa en gräns. Har du inte själv provat så bara var tyst!
4. Fisk, jag har försökt tycka om det i säkert 40 år. Nu har jag slutat!
5. Sjuka husdjur. Jag får ont i magen, en tung skavande klump och jag tror alltid det värsta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0