En rätt vanlig lördag

Börjar med hästutsläpp och morgonpromme. När jag kommer in brukar frukosten vara dukad.
Sen packar vi för bad och åker mot badhuset. Vanligtvis är Micke med, men just idag fick han ta en extrakörning till Arlanda så vi tog med mormor.
Fika fick mormor och morfar bjuda på då Camilla hade annat för sig. Bästa sorten annat också kan jag lova. Bild glömde jag att ta här.
Väl hemma bytta jag gardiner i vardagsrummet och köket. Stryka är inte min grej.
Efter det kom Eva och vi hade tänkt tömkörning. farbror Joar hade lite åsikter så vi bytte häst. jag tror Eva tyckte att det var skönt med en van häst och jag gillade att prova en mindre erfaren med lite åsikter.
Jesper tog den här bilden. mamma pojke den grabben.

Vad resten av kvällen erbjuder blir nog lite lugnare, en dusch, en kall öl och lite mat. Micke, tja... han dyker nog inte upp än på ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0