Topplistan!

Tio i topp sprack, det fick bli en topplista. Utan någon speciell ordning och mer risk för att jag glömt någon som borde varit med.
 
 
En kvinna och hennes häst, detta är nog min favoritbild av alla jag tagit. Den fanns i skallen länge, länge innan jag fick möjlighet att ta den. Tack för att du ställde upp.
 
 
Plommonblom, denna får stå för blombilder. Jag tar många, detta är en av de bättre jag tagit. Så nöjd att den faktiskt blev bröllopspresent till min bror och hans fru. Canvas och stor, signerad faktiskt.
 
 
Jonathan i motljus. Jag gillar den för att ögonfansarna kommer i fokus. Detaljer är kul.
 
 
Jag gillar actionbilder, detta är en av de senaste favoriterna. Hova riddarvecka och en häst jag kunde tagit med hem.
 
 
Detta var också en bild som fick växa fram och som är den enda i raden som tagits med mobilkamera. jag fick inte till det med min andra. Den är inte optimal, jag ser saker jag vill förbättra men det får bli en annan gång.
 
 
Såna här bilder älskar jag, Saffran, älskade hunden i sitt rätta element.
 
 
Detta är en favvo, om det beror på de blå tonerna (jag är ju en blå som människa) eller känslan när den knäpptes vet jag inte. Det var en februarimorgon, talgoxarna hade börjat skvallra om vår och det droppade från taken. Jag minns det som underbart!
 
 
Denna på Atle får stå för porträttbilder, jag är bra på det och har många bra på både människor och djur. Det finns en till som jag gillar mycket, Tingeling, en vit quarter med sjön i bakgrunden.
 
 
Avslutar med en sista jag är nöjd med, tog en hel serie vid detta tillfälle. Som en dröm i rosa, för  att inte tala om hur underbart de luktar.
 
Sen tack till alla som ringer, frågar, har egna idéer,ställer upp på idéer, vill ha bilder. Utan er blev det färre bilder, mindre inspiration och tråkigare. Tack!
 
Så här i slutet av inlägget har jag kommit på fler. Jag har en underbar på Michelle och Spartacus, en varsin på Jesper och Jonathan som jag tog i våras. Tittut bakom en trädstam och de blev riktigt bra. Det finns fler, säkert många till.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Majja

Du är kalas duktig! Den på Michelle och spartacus är as fin! Men den översta på kvinnan med häst är ljuvlig! Riktigt snygg!

Svar: Tack, min favvo också. :)
Marion J-B

2014-07-18 @ 11:56:00
Postat av: Kattis

Gillar alla foton, men den översta var riktigt härlig :-D

Svar: Jag gillar också den. Tack!
Marion J-B

2014-07-18 @ 16:17:42
Postat av: Maria

Den översta har nått extra ;)

Svar: Den har ju det! :)
Marion J-B

2014-07-18 @ 16:27:35
Postat av: Alexandra Wulff

Bild nr4. En riddare är ju aldrig fel ;)

Svar: Jag gillar också den, hästen var dessutom heeelt underbar! fantastisk inställning till sitt job.
Marion J-B

2014-07-18 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0