Fredag?

Jag ser så många som glatt uppdaterar sin Facebookstatus med glada tillrop varje fredag. De skriver äntligen och att de längtar. Jag sitter som vanligt och undrar var veckan tog vägen, och funderar lite till... Om man lever sitt liv för fredagar och helger, då missar man massor. Jag gillar alla dagar jag, och jag har världens bästa, roligare och mest givande jobb. Kanske därför jag gillar alla dagar?
 
 
För alla som undrar så ska jag till badhuset men barnen och mannen imorgon, bygga vindskydd till hästarna och vara ute så mycket jag kan. Lite god mat och sova lite längre på morgonen. 
 
Nästa vecka ska jag ha kul och se alla goa ungar utvecklas i skolan, äta god mat (i alla fall på kvällen), vara ute så mycket jag kan, pyssla om häst och hund och ha det lika bra som en fredag, lördag eller söndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0