Juli 2013

Dags att summera ännu en månad. Varmt och skönt och det är snustorrt i marken. Det var verkligen längesen det regnade nu. Altanen är snart klart, så när som taket som vi spar tills nästa sommar. Vår bröllopspresent börjar bli klar. Fin är den också, tack alla som bidrog.
Ala är fortfarande på betäckning och vill inte ta sig. Nu har jag bytt hingst och hoppas Arkad Frö kan passa fröken Kry.
Nedräkning till jobb är det också, drygt en vecka kvar och lite blandade känslor. Jag hade gärna haft lite sommarlov till, fast jag älskar verkligen mitt jobb så har denna sommar varit fantastisk så det beror enbart på det. 
 
Jesper

Sommarlov med allt vad det innebär. Vi har varit en hel del i stugan och Jesper badar och badar och badar. Saffran är med, hela tiden. Vilka blötdjur. Simma med flytväst funkar fint, utan vill han inte. Det är som vanligt mycket prat och mycket funderingar. Spela spel är en kvällsfavorit vi ägnar en del tid åt. Om några veckor börjar han förskoleklass och fyller år. 6 år, min lilla skatt.
 
Jonathan

Lilla killen med stora viljan. Oj vilket humör han kan ha, lika charmig och go som han kan vara, lika mycket åt andra hållet finns det också. Han är ofta hund eller kattunge nu, och kommer krypandes på golvet. Middagsvila är något som händer då och då men oftast går det utmärkt utan. Vi provar att vara utan blöja och det går ganska bra nu faktiskt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0