Att sakna...

Lilla prinsessan är inte hemma, hagen ssknar en häst, jag längtar efter att få jobba med henne, klippa manen, pyssla, höra hennes hälsning i hagen. Helt otroligt att man kan sakna en häst så... Vi köärde ner henne på nationaldagen och nu hoppas jag att vi inom kort kan hämta hem två hästar på tjocken varav hon är en.
 
En av fördelarna att hämta hem henne är att hingstägarna är så trevliga. Vi lär behöva bo kvar över natten igen. Sist drack vi vin och pratade om allt från formen på hästsnoppar till rosa hovar. Behöver jag säga att vi hade jätte trevligt! Underbara människor och det känns att Sverige är för stort så fort jag tänker på dem. Kunde vi inte bott grannar?
 
Var dräktig nu finaste Ala.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahhaha formen? hästsnoppar eller? hahah goa tokiga knasar :D

Svar: Precis, hästsnoppformar. :) Och skrattade som bara tusan!
Marion J-B

2013-08-13 @ 07:13:31
Postat av: farmor

Grissnoppar är som skruvar, om du inte visste det. Ha ha ha

Svar: Det hade jag faktiskt full koll på. Katter har "taggar" på sina...
Marion J-B

2013-08-13 @ 11:44:57
Postat av: farmor

Finns det fler udda snoppar, tro?

Svar: Jag har för mig att tuppar har rätt märkliga snoppar, men minns inte hur och varför...
Marion J-B

2013-08-14 @ 09:36:05
Postat av: farmor

Kanske kan man goggla på tuppsnoppar, ha ha ha

Svar: Prova! :) Tala om sen hur de ser ut.
Marion J-B

2013-08-15 @ 10:02:37
Postat av: Anonym

Ja visst är dem härliga människor! Det är du också! <3

Svar: Tack!
Marion J-B

2013-08-16 @ 07:17:39
URL: http://fjordhingstarna.blogg.se
Postat av: farmor

Försökte hitta men det blev inget resultat.

Svar: Sniglar har också märkliga om jag inte minns fel... Härligt ämne vi fördjupar oss i... Någon sa att ormar har två... Å Micke visade en bild på en ankas... Blä...
Marion J-B

2013-08-16 @ 09:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0