Våren!

Vårblommor och "bergväggar" trivs bra tillsammans. Vad vore man utan sin bergvägg att luta sig mot? Min "bergvägg" som jag skrivit om då och då består av de bästa föräldrar man kan ha! De finns där med allt från nybakta bullar som mamma trollar in i min frys, till barnvakt när man inte orkar eller måste iväg ensam på något. Mat och markservice i sommarstugan är självklart. De lånar Saffran så han inte ska ligga ensam så länge, stallet hade aldrig stått där utan pappas hammarslag. De lunchfodrar hästar, badar med oss på lördagarna och finns där, oavsett vad man behöver hjälp med. Vad vore man utan sin bergvägg att luta sig mot? Undra om man någonsin kommer kunna ge sina föräldrar vad de gett sina barn? Med två egna ungar vet jag att man får tillbaks det tusenfalt i annat, men ändå... Man har ju så mycket att tacka dem för.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0