Vetlanda, riksutställning för 3-årsston

Här kommer kritiken och poängen;
Feminin, mycket god rastyp        8 p
Uttrycksfullt huvud, välansatt hals, lång manke, gott djup, välmusklat kors        8 p
Välbenad fån sidan        8 p
Taktmässig skritt           8 p
Lätt trav med god takt, något svag hasaktion         8 p.
 
Jag summerar 40 p, placerad 8 av 14 vackra ston och dessa i benhård konkurrens. Fortfarande hävdar jag att hon är världens bästa och att den finaste sidan hon har är insidan.
 
 
Lena W Johansson tog bilden. Tack!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin hon är! Och fin kritik också ju =D

Svar: Finast är hon, fin räcker liksom inte. ;)
Marion J-B

2012-09-26 @ 22:03:55
URL: http://teamls.blogg.se
Postat av: Majja

Kanon bra ju! Finaste gumman

Svar: Jag är så fantastiskt nöjd med min lilla häst. 40 p är toppen!
Marion J-B

2012-09-27 @ 10:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0