Ladda batterier

Tillbaks på min lilla ö. Full av sol och med nyladdade batterier.

Mamma och pappa kom ut och hängde med oss. Det var lite blåsigt och en hel del "gammal sjö" och dyningar efter veckans blåst. Det blev barfotafötter och solvarma klippor, sallad och fika. 

Jag hade inte tänkt bada. Lite för kallt för mig, men när ena båtens akterförtöjning släpper då får man hoppa i och hjälpa till. Algerna under vattnet tyckte hela jag skulle i och swisch, så var jag doppad och klar. Då kunde jag lika gärna simma en bit.

Jag är oändligt tacksam för den här sortens dagar. 
 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0