Jag tänker inte på det längre...

Jag drar inte in magen, väljer inte längre bort tighta tröjor eller klänningar. Magen är numera rätt platt. 

Jag tänker inte längre på vad jag äter. Jo, lite proteinhalt ägnar jag mig åt. Det blir så när man väljer bort kött. I övrigt äter jag det jag vill ha. 

Jag tänker inte heller på hur mycket jag äter. Tro mig, det är ganska stora lass på min middagstallrik.

Jag har inte vägt mig på en evighet. Jag har inte en aning om vad jag väger. Däremot är alla byxor för stora numera. Tröjärmar för små runt överarmen. 

Sakta men säkert går det åt rätt håll. Jag har hittat min träningsform och mitt gäng. 

Undra var jag är om ett år? Antagligen ungefär där jag är nu. Lite slankare, lite starkare...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0