Porträtt

Ända sedan Malin knäckte idéen om Granbergsdals hytta som fotoplats har jag skapat en bild i huvudet. Problemet är att man inte kommer in i hyttan bara sådär utan vi bestämde att dagen då de håller sin julmarknad blir bra.
 
Vi åkte dit, grått och regnigt. Mörkt inne i hyttan och minst sagt svårt att få till ljus med de enkla medel jag har.
 
Bilden jag haft i huvudet smög sakta fram. Det var många "vänta lite" och "jag ska bara". Många skitbilder innan den satt. Här är den.
 
 
 
 
Inte helt som jag vill ha den, men jag skyller på att det faktiskt var kallt och jag vill göra det igen. I vår när det är lite ljusare. Jag är bara lite nöjd, jag vill ändra lite här och lite där. Vill lägga till och dra ifrån lite.
 
Sen tog vi fler bilder också. Både Malin och Robert är lätta att ta bilder på. Ett litet "höj hakan" eller vinkla fram axeln" så är de med på noterna direkt.
 
 
Tack för att jag få ta era bilder. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0