Katastrof-drömmar

Jag drömmer massor om nätterna. I helgen hade jag en lång dröm. Allt var jobbigt och inget gick som det skulle. 

  • Micke hade familjen här. De tände en jättestor hög som skulle eldas upp precis innan jag skulle åka till jobbet. Ingen skön känsla.
  • Blev sen till jobbet. Fick skicka lektionsförslag och hålla tummen. Ingen skön känsla.
  • Erik hämtade mig i Mickes bil. Den körde han rakt in i en snödriva. Brydde sig i nämnvärt.  Ingen skön känsla. 
  • Han berättade i bilen att all personal skulle lämna DNA. Detta berodde på att det fanns ett hot mot skolan. Ingen skön känsla.
  • På nu skolan var det enormt mycket skor i korridoren. En stor hög som det var svårt att komma förbi. 
  • I klassrummet fanns Anton. Han hade en märklig läkarrock på sig. Oklart varför.
  • Jag hade hela tiden Mickes telefon i fickan vilket gjorde att jag inte fick tag i honom.  Ingen skön känsla.
(null)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0