Igen!!!

För många år sedan jobbade jag extra på flyttfirman Micke jobbade på. Vi skulle köra ut flyttkartonger till Kungsholmen. Micke gick upp med dem i en port och jag stängde ihop lastbilen under tiden.

Ur den närmaste porten kliver en man ut som jag känner igen och jag säger "hej hej". Han svarar på samma sätt. 

Det var Mauro Scocco.

I veckan var jag på nätverksträff  i Karlstad. För övrigt en mycket bra dag om hedersvåld  och förtryck. När jag kliver ut från Scandichotell där vi var kommer en man med ett bekant ansikte och går förbi. Våra blickar möts, jag känner igen honom och säger "hej hej". Han hälsar tillbaka och går vidare pratandes i telefonen.

Det var Björn Ling. 

Jag känner ingen av dem. Pinsamt! 

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0