Jag drömmer så mycket

Natt till söndag bodde Susanne långt ut i vid Picasso. Jag skulle hämta två barn där och det var oroligt, kanske rent av krig. Hon var inte det minsta bekymrad medan jag hade en gnagande känsla av oro. 

Vi fick pausa många gånger på vägen in till stan och det var skrämmande folktomt. Susanne valde att stanna i sitt hus så det var jag och ungarna. 

Ungefär vid Skymningen var där ett stort hål i sjön. Vattnet var borta och det brann rejält i hålet. Flera trasiga grävmaskiner stod där, många var välta.

Lite senare på natten drömde jag att Micke och jag var ute på landet och vi skulle på nån fest. Jenny Strömstedt  ringde mig men jag hade så dålig mottagning på min telefon att hon fick ringa på Mickes i stället. Hon var jättetrevlig  och jag pratade ganska länge med henne. Micke gillade det inte. Sen ville hon prata med sin Niklas så jag fick leta på honom. Han var inte så sugen på att prata med henne dock. Sen vaknade jag.

I natt satt jag på ett plan till Spanien. Märklig plats, jag satt längst bak i planet och vänd bakåt. Det kändes som jag åkte lätt framåtlutad hela vägen.

Sen hade grannen Carina hittat stenar med guld på som hon satt i grannarnas trädgård och sålde online. 84 gram på en liten rosa sten formad som en häst.  Oklart hur mycket det var värt. Hon hade dessutom två stenar till, men de ville hon inte ens visa.

(null)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0