Bonk!

I söndags morse när jag väckte Jonathan  så fick jag min sköna sockerdricka-känsla. 

Jag sa till honom att nu kommer min goa känsla, sen svimmade jag. Men ett "bonk" åkte jag i golvet. Landade på ögonbryn och kindben.

Mådde efter en halvtimme bra igen och tänkte köra på. Det tyckte inte Micke. Samtal med 1177 och in till akuten.

Det blev EKG, prover, blodtryck och koll av allmäntillstånd.

Vi kom fram till att trycket dippar. Hade 140-nånting när jag låg och när jag ställde mig upp droppade det till 120-nånting i övertryck.

Nu väntar lite remisser och läkare på mig. Hur mår jag få? Tja, som vanligt. Hur det jag ut få? Tja, inte som vanligt.

Jag hade hoppats på frågan om man man, sambo, pojkvän slagit mig. Den borde de ha ställt. Det gjorde de inte. De frågade vad som hänt men inte om jag blivit slagen. 

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0