Små barn, stora barn!


Numera kan jag grundfixa maten och åka och göra nåt! Rida, träna, fixa fransar, handla. 

När jag kommer hem är bordet dukat och maten står i ugnen! Fantastiska ungar. Jag är stolt över varje rum av er. 

Från två rätt små, krävande barn växte det fram två fina killar. 

Jesper som är ansvarsfull, varmhjärtad och klok. Som ställer frågor om viktiga saker, som ser större perspektiv och som ofta har en kram över. Den grundade tryggheten är din styrka! Hjälpsam och lyhörd för andra, men ändå klok och balanserad i de flesta beslut. 🧡

Jonathan med det stora humöret och kreativitet i stora lass. Som vet vad han vill och inte, som står på de svagas sida och som tänker klokt om så mycket. Som undrar om stort och smått och som får små horn i pannan med jämna mellanrum. Din kreativitet är din styrka. 💙

Tänk att just ni valde min mage att växa i! Jag är mer tacksam för det än jag kan uttrycka! 
(null)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0