Vilken kväll!

Tack alla inblandade. Jag hade det så härligt i ert sällskap. 

Nu blir det allt från fotvård till gryningsritt i Stockholm, det blir mysiga kvällar med nya ljusstakar och oljelampor.

Det blir Risäteräpplen i trädgården och nytt fat till melon och vindruvor (fast den gamla brickan behåller jag ändå). 

Det blir lite rosé i glaset framöver och en ny fin skylt på huset. 

Det blir mer träning och antagligen en och annan träff med boxningshandsken och som det står på nya väskan "pain is my motivation". 

Jag har några presentkort att kassera in och i fönstren finns nya fina blommor. 

En ny mortel till alla maträtter och jag inser att jag är lyckligt lottad. Vilka härliga människor jag har runt mig. Ni är fantastiska och jag är så glad att ni vill finnas i mitt och vårt liv. 

Idag är huvudet lite tyngre än vanligt men det beror nog bara på alla nya minnen som måste sparas. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0