En påse gott och blandat

Att välja träningspass är lite som att plocka smågodis. Det finns en del att välja på och man väljer det godaste. Före pandemin fanns det ännu mer att välja på.

Step - det är min favorit just nu. Så mycket puls, så svettigt och då kul!  Borde motsvara sega nappar i någon form. De väljer jag alltid.

Cross-fit - älskar det. Variationen, att jobba i par och att behöva ta i lite för sin partner. Det är nog choklad. Gillar olika sorter olika mycket. Jobbar vi skivstång och överkropp är det nog nötter i. Älskar det. Är det ben, kanske mer mörk choklad, gott men inte en favorit.

Combat - sjukt kul! Mycket puls och mycket skratt! Nötterna i mitt liv. Kan inte leva utan dem. Cashew, jordnötter, valnötter, hasselnötter… 

Box n’puls - har inte kört så många ännu men de är så roliga de med. De är nog det sura godiset. Jag gillar det, mycket! Är alltid med i påsen. 

Sen är det trevligt att stå där och välja men det bästa är när man kommer hem och får äta det, som träningen. Man längtar lite och bäst är det när man står för, träningskläder och redo att köra.

(null)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0