frukt...

Jag gillar nästan alla grönsaker, men så är det inte med frukt. Jag äter sällan frukt faktiskt.

Jag gillar äpplen om de är hårda. Allra bästa äpplena är de vi har i trädgården. Bergius-äpplen, innan de blivit mjuka. Underbart, ett knakigt bett med massor av av smak och lagomt tuggmotstånd.


Banan äter jag i nödfall, innan träningen eller om jag är hungrig. Citrusfrukter går bort. Gärna juice, gärna med fruktkött i, men inte som bara frukt. Kiwi, ananas och vindruvor gillar jag. Smoothie med frukter och bär är jättegott. Hårda päron funkar också. Persika och nektarin funkar om de är lite hårda. Samma med plommon. 

Bär äter jag i alla former. Jordgubbar och hallon kan jag äta mängder av. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0