Mycket på gång



Nu händer det massor här hemma och jag älskar det. Full fart är min fart.

Vi river och bygger. De två rum som finns uppe på garaget ska kopplas på resten av huset. En trappa ska byggas, en skorsten är riven. Vi har hål i yttertaket, hål i innertaket och golvet. Det är damm överallt och vi bär, ned med skorsten och upp med gips. Tungt som tusan. 

Skorstenen är såld och ska bli pizzaugn i Kumla.




Tiggan är såld och ny bil fixas. Ungarna drömmer om panorama-tak. Jag drömmer om en röd. Passat Alltrack lär det bli..m


Ala är betäckt men ännu inte konstaterad dräktig. Det innebär lite körande mellan hemma och Örebro.


Mitt i röran upptäckte vi att diskmaskinen läcker. Inte lika kul. 

Två ungar på övernattning och livet är bara så där full fart. Jag älskar det. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0