Ett år, vad gav det?

Nu är det ett år av först träning och senare rätt hård träning. Vad har det gett då?
 
  • Ett bättre mående, växtvärken är ersatt med träningsvärk och jag är piggare och gladare.
  • Minskat midjemått, alla byxor är för stora typ.
  • Mer energi, jag orkar mer nu. Mycket mer.
  • Ett ökat rörelsebehov, jag blir galen om jag inte får röra på mig. Det kryper i kroppen och jag blir irriterad.
  • Bättre kondition, jag går Himlabacken relativt obehindrat. Det gjorde jag inte förut.
  • Oförändrad vikt, jag inte fasen går jag ner i vikt inte. 
  • Jag har också hittat ett sätt att ladda ur negativa känslor och upplevelser. Jag laddar ut skiten, sliter mig genomtrött och sen är det ofta klart. 
  • Nya vänner. 🙂
2020, nu kör vi. Jag är på och tänker fortsätta svettas,  svära och bygga muskler och kondition. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0