Ger man sig in i leken

Cross Tabata och Maria vid min sida. Fy satan vad jobbigt det blev. Det var jag som frågade: Ska vi tävla? Det var jag som dog.

Tävla om vem som hinner flest slamball när bollen väger 15 kg och motståndaren har en tia. Jag gjorde tju-tolv. Hon gjorde elva. Sen bytte jag till 20 kg.

Sen provade vi igen och jag tog en tia jag med. Då tappade jag den och slutade räkna. Sen svor jag en ramsa och Susanne skrev något om någon smocka som hängde i luften... 

Sällan blir jag så sur som när jag måste ta i och sen förlorar. Usch! Undra om en sån som jag är gjord för tävling eller tvärtom?

Körde på puls också, lätta vikter snabba repetitioner. Det är jobbigt på riktigt och galet skönt. Att ta slut så man behöver ligga på golvet en stund. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0