Jag gillar att köra med dig

Jag dör lite när jag får för bra partner på Crossen. Häromdagen hamnade jag med en av de mer rutinerade. Han log när vi blev par i början av passet. Borde varit en varningssignal... 

Jag visste att nu blir det tufft. Tryckte på 30 kg på stången och tänkte "nu jävlar". 

Det gick nästan... När illamåendet kom, den lite yra känslan och lite flimmer för ögonen fick jag slå av lite på tempot. 

När ens partner är både starkare och snabbare blir det jobbigt, riktigt jobbigt. När man pressar på lite vikt blir det också jobbigt. 

Jag gillar att köra i par med honom också. Inte under tiden, men efteråt. Och jodå, jag hamnade på golvet och flämtade den här gången med.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0