36 saker

Bara 36 saker om mig. Jag hittade den på Facebook. Kanske roligare att fylla i än att läsa, jag vet inte. 😉

1. Gillar du blå ost? - nja, i mat men inte ensamt
2. Cola eller Pepsi - Pepsi Max
3. Har du en pistol? - Luftpistol i garaget
4. Whiskey, tequila eller vodka? Inget, dricker inte sprit
5. Hot Dogs eller ostburgare? - vegetarian
6. Favoritmat? - varierar. Just nu Jamie Olivers morot-och grynsallad
7. Vad dricker du på morgonen? - Kaffe och juice
8. Kan du göra 100 armhävningar? Ja, men inte i sträck, men under ett träningspass.
9. Sommar, vinter, vår eller höst? Sommar och vår
10. Har du glasögon? - ibland
11. Fobier? Inga längre
12. Favoritdag i veckan? - gillar alla dagar, fast på olika vis
13. Tror du på spöken? - Kanske...
14. Regn eller snö? - snö
15. Piercingar? - Nej, inte ens hål i öronen
16. Pommes frites eller lökringar? - lökringar
17. Kommer 6 vänner att göra detta? - Nä, jag har inte utmanat dem
18. Barn - två egna, två vuxna bonusbarn och en massa skolbarn
19. Favoritfärg? - varierar, blå och rosa oftast
20. Favoritmusik? - varierar. Är periodare. Just nu Amanda Jensen och Miss Li
21. Kan du vissla? - ja, busvissla och vanligt
22. Var föddes du? - Kristinehamn
23. Har ni bröder/systrar? - en lillebror
24. Har du någonsin blivit arresterad? - nej
25. Operationer? - ja
26. Religiös? - nej
27. Dusch eller bad? -  dusch
28. Chansning? - Chansar sällan, gillar konttoll
29. Är du en god vän? Nästan jämt, solen har också fläckar
30. Brutna ben? - Ja, två. Nyckelben och litet i foten
31. Hur många tv finns det i ditt hus?  Tre, tror jag... 
32. Värsta smärtan? När jag slet sönder ledbandet i knät, slår allt annat med råge
33. Gillar du att dansa? - Om musiken är rätt
34. Lever dina föräldrar fortfarande?  - Ja, båda två.
35. Gillar du camping? - Nej, verkligen inte min grej
36. Är du konstig? - vet inte, beror ju på... 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0