Micke, 20 frågor om mig

Jag hittade en kul grej på Facebook. Låt din partner svara på frågor om dig.
Här kommer Mickes svar:

1. Då jag tittar på tv, vad är största sannolikheten att jag tittar på?
Mobilen eftersom det bara är skit på TV

2. Om vi är och äter på en restaurang, vad beställer jag?
Thai vegetarisk

3. Vilken maträtt hatar jag?
Risgrynsgröt

4. Vad skulle jag äta dagligen, utan att tröttna?
Grönsaker

5. Vilken sorts musik lyssnar jag på?
Blandband

6. Vilka sorts filmer tittar jag på?
Romantiska musikaler

7. Vad är jag rädd för?
Stora spindlar på Gotland

8. Vilka hemmasysslor kan jag inte?
Tålamods krävande

9. Vad kan jag riktigt bra?
Hästar

10. Vilket jobb skulle du aldrig anlita mig till?
Snickra

11. Om jag vinner på lotto, vad gör jag med pengarna?
Kommer inte hända eftersom du aldrig spelar

12. Vilken färg berättar om min personlighet?
Gul

13. Vad irriterar/förargar mig mest med andra människor?
Att dom inte är som du

14. Med vilken sysselsättning skulle jag kunna sitta hur länge som helst?
Måla

15. Vad får mig arg?
Saker som tar tid

16. Vad gör mig glad?
Ny tvättad bil

17. Vad är min bästa egenskap?
Påhittig

18. Sämsta egenskap?
Fort och fel

19. Vilka 3 saker har jag alltid med mig?
Mobilen, hårsnodd  och gärna stora kameran

20. Bästa minnet tillsammans? 
Legoland




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0