Nya vänner

Det här året har inneburit nya bekantskaper. Många nya människor jag gillar. De flesta är endorfintillverkare på Fabriken. Maria som på pressar mig till lite mer än jag kan. Lisa som skrattar så ofta och så härligt. Mia med en räv bakom varje öra och som alltid tjoar rakt, så najs. Tamim som får stå i mål för massa otrevligt man häver ur sig när man ska ta i. (förlåt) Madde som är mitt facit och Bettan som är en trygghet i min del av salen. Sabina som jag gillar massor, glad och fokuserad ofta bakom min rygg. Det finns så klart fler. Allihop glada, med ett litet tips, ett "bra jobbat" eller en high Five.
 
 
Sen har jag en till ny, pålitlig vän. Linnex, tack gode Gud för Linnex.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0