Utvärdering av mål.

 Den 26 juni satt jag upp några mål för sommaren. De publicerades här några dagar senare. Så här gick det:
 

1. Träna på, minst tre pass i veckan. Här behövs ingen hjälp. 
 
Japp, alla veckor utom en två har det varit fyra pass, de två veckor jag inte tränade fyra pass körde jag två. Tabata är en ny favorit. Step är också kul men roligast är nog ärndå Combat, eller step, eller kanske Tabata? Hm... Hitmix är också kul och bodymix med... Cross var ju också kul. Idag tänkte jag prova TRX.
 
 
 
2. Skritta igång Ala så smått, två gånger i vekan kan vara rimligt. Jag måste få skor på henne innan. Här behövs hjälp.
 
Japp, Ala har varit ute och skrittat och rört på sig minst två gånger i veckan. Den veckan det var trettio grader skolkade vi. Hon gillar inte sån värme. Sista veckan hann jag inte heller, då var fokus på byte av vindskivor.
 
Det är roligare att vara två som rider också, det är lite svårare. Jag saknar en ridkompis... Jättemycket.
 
 
 
3. Andas lite, läsa minst två böcker i sommar. Här kan lite hjälp behövas, jag är bra på att gasa, men sämre på att bromsa. 
 
Jadå, två lästa och en påbörjad. Jenny Colgan måste jag läsa mer av. Ny favorit faktiskt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0