Viktiga saker!

Glöm för bövelsen inte att gå och rösta. Det är viktigt. man kan rösta bort demokrati, men man kan aldrig rösta tillbaks den. Hittar du inget parti du vill rösta på, rösta blankt. Det är viktigare än någonsin nu. Att avstå att rösta när man kan är att avstå från att delta, att avstå från en superviktig rättighet! 
 
Jag ska faktiskt till och med sitta i valstugan, så om du röstar i Bjurtjärn kanske vi ses på valdagen. Det ska blir riktigt roligt!
 
 
Sen vet jag också väldigt väl vad jag INTE ska rösta på. Jag hoppas du läst på NOGA, jättenoga, innan du ens funderar på att rösta in ett rasistiskt parti med långt från tillräcklig kompetens att styra ett land. Varför anställa någon som inte har förmågan att klara av jobbet? Det är ju bara dumt.
 

Kommentarer
Postat av: Lena w Johansson

Jag har förtidsröstat.

2018-09-05 @ 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0