Det som var svårt igår

 
Det börjar hända saker. Igår taggade jag till, jag var sugen på ett tungt pass.
 
Klev upp lite i vikter både här och där. Ökade och svor. Tog i och svor igen. Släden hade jag nog 115 kg på. Susanne satt på och under henne låg 50 kg i vikter. På golvrepen hoppade jag över lite vila mellan varven och körde på i ett streck. Bollarna som skulle marklyftas och kastas över axeln kunde jag öka från 12 kg till till 15 för att avsluta på 20 på de sista. Dipsen orkade jag bättre än nånsin och istället för axelpress gjorde jag armhävningar, på tårna istället för som förut på knäna.
 
Det som var svårt förut är lätt idag och nu får jag öka på. Så skön känsla. Nu jävlar, nu kör vi.

Kommentarer
Postat av: Elin c

Jäklar vad du krigar! Starkt!
Men inte kan jag tänka mig att Susanne väger 115 kg 😋

Svar: Japp, jag krigar! Sen låg det 50 kg på släden som hon satte sig på. ;)
Marion J-B

2019-08-02 @ 08:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0